FRAKT

Beställer du varor för mer än 499 kr vid samma tillfälle bjuder vi på frakten. Om du beställer för mindre än 499 kr kostar frakten 59 kr inom Sverige och det finns inget minimibelopp för din order. Dina varor skickas med till närmaste utlämningsställe och levereras normalt inom 3-5 arbetsdagar. Leveransen aviseras via SMS när det finns för avhämtning.

MINIMIORDER

Minsta order som hanteras är 250 kr inkl moms

BETALNING

Vi erbjuder Klarna där det ingår fyra typer av betalningssätt. Du kan välja att via faktura, kortbetalning, delbetalning eller internetbank. Mer om Klarnas villkor hittar ni i kassan.

RETURER

Som kund hos ReLuminus har ni alltid ångerrätt inom 14 dagar när ni handlar online – och detta gäller från och med den dag som ni har mottagit ordern. Returer sker på din egen bekostnad utom om artikeln är defekt eller om vi har packat fel. Varan som returneras måste vara i obrukat och oförändrat skick. Er retur återbetalas med samma betalningsmetod som vid köp. Om man till exempel betalade med betalkort, sätts samma summa tillbaka på betalkortet som användes vid köptillfället när returen mottagits och blivit behandlad. Vid köp mot faktura justeras fakturasaldot när returen mottagits och blivit behandlad.

Integritetspolicy

När du lägger din beställning hos oss behöver du uppge vissa personuppgifter. I samband med din beställning godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att fullfölja avtalet gentemot dig. Du har enligt personuppgiftslagen (PUL) rätt att få den information som vi har registrerat om dig. Om den är felaktig, ofullständig eller irrelevant kan du begära att informationen ska rättas eller tas bort. Kontakta oss i så fall via e-post.

REKLAMATION

Om ni mot förmodan skulle upptäcka något felaktigt med en vara vid leverans, kontaktas info@refillsystem.se snarast möjligast för reklamation. För att skapa en snabbare hantering av ert ärende ber vi er därför att bifoga ordernumret reklamationen gäller, en bild på den felaktiga/skadade varan, era kontaktuppgifter samt en beskrivning som förklarar vad som har skett eller vad ni är missnöjd med.

Om skador på emballaget upptäcks vid uthämtning skall detta reklameras omgående till postens ombud på plats, som i sin tur får returnera paketet tillbaka till oss. Kontakta även kundtjänst på mail eller telefon och berätta vad som har hänt och vilken order det gäller.

Vid frågor kontakta info@refillsystem.se